Sunday 4 December 2011

3. Skirt

Hai semua, lama tak update blog. Busy sedikit. Kali ini saya tak buat tutorial sendiri kerana saya pun follow tutorial orang. Saya jahitkan skirt pertama untuk anak perempuan saya. Kain ini dibeli lama dahulu tapi baru sekarang ada idea untuk dijahit apa.


Inilah tutorialnya. Memang seperti yang dianggarkan, saya berjaya siapkan dalam masa 3jam. Nak jahit skirt yang simple pun banyak silap, jadi lama lah sikit masanya. Dan ini gambar my daughter menggayakan skirt barunya. Saya harap saya ada banyak masa untuk jahit berbagai skirt untuknya, sebabnya saya memang tak pernah beli skirt untuk anak saya dengan niat nak jahit sendiri. Harap2 tercapailah hasrat. Selamat mencuba.


1 comment:

Unknown said...

Nice.. Terimakasih sharing ilmunya.. Sangat bermanfaat.. Regards : Fitinline..